وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

امیر قلعه نوعی

 

سرمربی استقلال تهران گفت: امکانات ما به هیچ وجه در حد خبرنگاران نیست ولی بضاعت‌مان همین است.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه‌آهن از هفته ۲۵ لیگ برتر گفت: ابتدا بابت بازی دیروز تیم ملی تبریک می‌گویم؛ بردی که نیازش داشتیم ولی ملاک نیست. با این حال جای تبریک دارد. خوشحالم که ۴۰ درصد از ترکیب تیم ملی از تیم ما بود ولی این برد یک برد ملی بود و امیدوارم که این روند را ادامه دهیم.

او ادامه داد: راه‌آهن تیم تاکتیکی است و بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت. سرمربی این تیم از بزرگان فوتبال ما و مربی بسیار خوبی است ولی بگذارید، از سازمان لیگ گله داشته باشم. متاسفانه آقای تاج هم جواب سوالات ما را نمی‌دهد. بعد از بازی ملوان تاکنون برنامه مسابقه‌های ما را ببینید. مثلا بعد از رفتن به انزلی یک روز پرواز داشتیم. در حالی که رقیب ما یک روز هم بیشتر استراحت کرده بود. به هر حال می‌توانید این را هم ببینید که دیروز چهار بازیکن ما در تیم ملی بازی می‌کردند. فکر می‌کنم که می‌شد بازی ما و راه‌آهن روز شنبه برگزار شود، ولی خب شنیده‌ام که گفته شده سپاهان و راه‌آهن بازی عقب افتاده دارند و باید جوری برنامه‌ریزی شود که آن مساله هم حل شود. البته می‌شد یک روز هم آن بازی عقب‌افتاده را دیرتر برگزار کرد.

قلعه‌نویی در ادامه افزود: طبیعتا از همه موجودی‌مان در این دیدار نمی‌توانیم استفاده کنیم. جواد نکونام در این دیدار در لیست ۱۸ نفره هم نخواهد بود و در مورد بازیکنان دیگر هم باید ببینیم که وضعیت بدنی‌شان و نیاز خودمان چگونه است تا شاید کمی از آنها استفاده کنیم. درست است که در بازی دیروز دو بازیکن ما تعویض شدند، ولی ای کاش به جای پژمان منتظری که کمتر تحت فشار بود، خسرو حیدری تعویض می‌شد. با این حال امیدوارم که سازمان لیگ دقت بیشتری در این زمینه کند و نگاه عادلانه‌تری داشته باشد. البته از آقای شهبازی و کاظمی تشکر می‌کنم. صحبتم مربوط به برنامه‌ریزی لیگ است.

او در ادامه گفت: امیدوارم فردا بازی خوب و باکیفیتی باشد و بتوانیم با حضور بازیکنانمان بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

امیر قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به حوادث هفته‌ گذشته کمپ استقلال گفت: این که چه کسی بیاید و چه کسی نیاید، مساله نیست. به هر حال ما امکانات نداریم. درباره خبرنگار ایسنا هم با بازیکنم برخورد کردم؛ چرا که رفتاری حرفه‌ای نداشت. ولی آن طور که من تحقیق کردم، آن خبرنگار هم رفتار حرفه‌یی و خبرنگاری نداشته است،‌ چندین بار گفته‌ام که از محوطه خبرنگاران خارج نشوید. با این حال قبول دارم امکانات ما به هیچ وجه در حد شما خبرنگاران نیست ولی ما هم در همان‌جا در حال تمرین هستیم و بضاعت‌مان همین است. گفتیم ۳۰۰ میلیون اجاره برای زمین پرداخت نشود و آن ۳۰۰ میلیون برای ساختن کمپ استفاده شود.

وی افزود: تیم استقلال در صدر جدول است. البته با کمک اهل بیت و بچه‌ها توانسته‌ایم، جزو چهار تیم جام حذفی هم باشیم. در تیم ملی هم ۴۰ درصد از بازیکنان از تیم ما هستند، شما به من بگویید که این داستان‌ها چیست؟ یک آدم می‌آید و پشت من می‌نشیند. هفت – هشت دقیقه از بازی گذشته به او گفته می‌شود، از آنجا بلند شود؛ چرا که آنجا را بتن ریزی کرده‌اند و خیس است، ولی مقاومت می‌کند. مطمئن باشید اگر جز پسرم به بازیکن دیگری توهین می‌کرد، همان بار اول برخورد می‌کردم. جالب اینجاست که بعد از برخورد من که توسط مسئولان کمپ به بیرون هدایت می‌شده، در حال فحاشی بوده است. حالا شما به من بگویید که چه جوری می‌شود که آقای نصیری در خیابان از ایشان عکس می‌گیرد، می‌گویند رفته است، در انتهای جنت آباد از او عکس گرفته؟ از عادل فردوسی‌پور سوالی دارم: من که ندیده‌ام، ولی می‌گویند برنامه این هفته‌ ۹۰ فشرده بوده است. تو چطور این خبر را از روی خبرگزاری ایسنا کار نکرده‌ای؟ می‌گویند در طول برنامه تندتند صحبت می‌کردی. این مساله چقدر مهم بوده که روی آن کار کردی؟ برای من محرز است که این یک پروژه بوده است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی همچنین عنوان کرد: به این لیگ بازیکن جوان زیاد تحویل داده‌ام. همین الان می‌گویم که میثم جودکی آینده دفاع تیم من است. من در بازی دوستانه بازی ندهم، چه زمانی به بازیکنان جوانم بازی بدهم؟ آقایان مطبوعاتی از همه شما ممنونم ولی همین آقای سررشته‌داری شاهد است که بارها در آن جلسه گفته شد، اخبار این نشست به بیرون درز نکند ولی متاسفانه عین “واو” حرف‌ها به روزنامه‌ها رفته است. آقای خسروی، قلم‌ آلوده به این انجمن هم رحم نکرد. آقای خسروی! این قلم آلوده چه کسی بوده است؟ این قلم در خدمت برنامه آلوده است. من مجبور می‌شوم سکوت کنم. پس فردا برخی از افرادی که با فردوسی‌پور به فوتبال می‌روند، نمایشی از مظلوم‌نمایی برای او ایجاد می‌کنند. به هر حال من واقعا از آن فردی که اخبار را به بیرون درز داده، ممنونم. به خود این آدم‌ها هم رحم نکرده‌اند.

امیر قلعه‌نویی در ادامه خطابش را به عادل فردوسی‌پور کرد و گفت: عادل من دو بار در مورد تو مردانگی کرده‌ام: یکی سر آن برد من با نتیجه‌ سه بر دو جلوی پرسپولیس بود که از صبح بالای ۳۰ بار به من زنگ زدی، ولی تو به جای مردانگی، ۳۰ بار به من نارو زدی. چرا خبر ایسنا را کار نکردی؟ من شنیده‌ام، آن هوادار را سوار کرده و به بیرون بردند. آقای فردوسی‌پور تو داری به فوتبال خیانت می‌کنی! به شما قول می‌دهم که اگر برنامه «۹۰» نباشد، مانند کشتی سطح‌مان از آسیا بالاتر می‌رود. با این حال می‌گویم که مبارکش باشد. این را می گویم تا به یاد داشته باشید، قلعه‌نویی نه پول می‌دهد و نه برادرش کار بازیکنان دورگه تیم ملی را انجام می‌دهد. پسرم از شش سالگی در سپاهان بوده، بگویم به تمرین نیاید تا عادل فردوسی‌پور خوشش بیاید؟ عادل آدم دارد، مظلوم‌نمایی می‌کند و بعد آدم‌ها حمله می‌کنند. به یکی از دوستانم بعد از درگیری در تمرین گفتم، عادل این برنامه را حتما امشب کار می‌کند. چطور از هشت صبح زنگ می‌زدی؟ آقای آقازمانی هم شاهد است. در آن زمان خوب بودم؟ آیا این درست است که عکس بیاندازی و حالا پسر من نهایتا هشت دقیقه بازی کرده است. آخر هشت دقیقه چیست؟

سرمربی استقلال در ادامه گفت: عادل به دنبال آن آدم‌هاست که این کارها را انجام دهند. پروژه‌سازی‌اش را می‌کند و بعد مظلوم‌نمایی می‌کند. می‌آید و می‌گوید، من مظلومم. بابا این دکان‌ها تمام شده. من توکلم به خدا و اهل بیتش است، هیچ برنامه‌ای در «۹۰» نبوده که به من زنگ نزد و من هر بار می‌گویم، یک بار بیشتر نمی‌آیم. آقای فردوسی‌پور از من در برنامه‌ات نه مطلب بگذار و نه فیلمی نشان بده! چگونه بگویم، نمی‌خواهم از ما چیزی انتشار دهی. در برنامه فشرده این هفته‌ «۹۰» چگونه روی برنامه ما مانور دادی؟ چطور وقتی من را لازم داری، انسان خوبی هستم؟ فردوسی‌پور به جامعه و فوتبال خیانت می‌کند. این حرف من را بعدها متوجه می‌شوید.

قلعه‌نویی در پایان گفت: از خسروی متشکرم ولی آقایان اشتباه من این است که در استادیوم را باز می‌گذارم. می‌گویم جوانان به جای معتاد شدن بیایند استادیوم و تمرین را ببینند. آقایان دم از قلم می‌زنند. فردا اگر فردی برود، پشت یحیی بنشیند و همین اتفاق بیافتد چه؟ فقط مشکل من هستم؟



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت11:35---20 بهمن 1391
سلام وبلاگ عالی داری که بروزه از وبلاگ ما هم دیدن کنید ونظر بدید www.fifai55.blogfa.com ضمنا تبادل لینک کنیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1731
بازدید کل : 185992
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا